قرعه‌کشی لیک برتر فوتبال بامیان صورت گرفت

قرعه‌کشی لیک برتر فوتبال بامیان صورت گرفت

امروز( شنبه ۱۰ سنبله)، در یک برنامه قرعه‌کشی با حضور مسئولین از اداره تربیت بدنی و ورزش بامیان، ریاست شهرداری و نماینده های تيم های فوتبال، تیم ها برای بازی در لیک برتر فوتبال بامیان انتخاب شدند.

بازی های لیک برتر فوتبال بامیان در روز دوشنبه آینده به حمایت ریاست شهرداری این ولایت در جمنازیوم ورزشی استاد عبدالعلی مزاری شهید وحدت ملی، آغاز خواهد شد.

عبدالحکیم موسوی، مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری بامیان هدف از حمایت این لیگ برتر فوتبال را تشویق جوانان به ورزش و دوری از مواد مخدر عنوان نمود.

ورزشکاران رشته فوتبال در بامیان از مشکلات اقتصادی، نبود مکان ورزشی رایگان و کمبود وسایل ورزشی شاکی اند.

محمد کاظمی، یکی از ورزشکاران رشته فوتبال میگوید که عمده ترین مشکلات آنان، مشکل اقتصادی ، نبود مکان ورزشی رایگان است و کمبود وسایل ورزشی مناسب است. وی از اداره تربیت بدنی و مسؤلین فدراسیون فوتبال خواهان حمایت و رسیدگی به مشکلات شان شد.

در همين حال، محمد عظیم سعادت، رئیس فدراسیون فوتبال ولایت بامیان گفت: اداره تربیت بدنی بامیان توانایی حمایت اقتصادی همه ورزشکاران در این ولایت را ندارند و ابراز تاسف کرد که جمنازیوم های ورزشی به شرکت های خصوصی به قرار داد داده می‌شود. آقای سعادت از مسؤلان حکومت محلی، نهاد های داخلی و خارجی و سرمایه داران بامیان خواست تا دست ورزشکاران را بگیرند و آنان را مورد حمایت های خود قرار دهند.

ورزشکاران در بامیان علی رغم ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات، همواره از وجود مشکلات اقتصادی، نبود مکان ورزشی مناسب و کمبود وسایل ورزشی شاکی اند.

گزارشگر: عبدالوصیل سخی زاده