مسابقات ورزشی دوش با اشتراک حدود ۳۵۰ ورزشکار در بامیان برگزار شد

مسابقات ورزشی دوش با اشتراک حدود ۳۵۰ ورزشکار در بامیان برگزار شد

امروز(پنج شنبه، ۲۵ اسد) مسابقات دوش با اشتراک حدود ۳۵۰ ورزشکار از رشته های مختلف ورزشی، در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در ولایت بامیان برگزار شد که در آن ورزشکار حدود سه کیلومتر را رکاب زدند.

آمر تربیت بدنی و ورزش این ولایت گفت، این مسابقات به هدف تشویق جوانان به ورزش و دوری از مواد مخدر راه اندازی شده است.

از سوی هم ورزشکاران در بامیان از وجود چالش‌های زیادی سد راه آنان شاکی اند. نعیم و عبدالعلی دو تن از ورزشکاران که مقام های اول این مسابقات را به ترتیب در رده های سنی جوانان و نو جوانان از آن خود کرده اند، میگویند، ورزشکاران در بامیان با مشکلات اقتصادی و کمبود وسایل و مکان های ورزشی روبرو اند و از اداره تربیت بدنیاین ولایت میخواهند که به مشکلات آنان رسیدگی نماید.

در همین حال، عبدالرحیم یکی دیگر از ورزشکاران که مقام سوم این مسابقات را به دست آورده، می‌خواهد که به سطح ملی و بین‌المللی برای ورزشکاران مسابقات بیشتر راه اندازی شود.

با این حال، مسؤلان در آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بامیان از تلاش ها برای رفع مشکلات ورزشکاران اطمینان می‌دهند.

شفیق الرحمن رحیمی آمر تربیت بدنی و ورزش این ولایت گفت، گرچند این اداره با کمبود بودجه مواجه است اما با آن هم، آنان برای رفع مشکلات ورزشکاران تلاش می‌کنند.

شماری از ورزشکاران که در این مقام های اول تا سوم این مسابقات را در دو رده سنی کسب کرده اند، با اهدا تقدیر نامه ، بایسکل ورزشی و جوایز دیگر تشویق شدند.

گزارشگر:عبدالوصیل سخی زاده