مسولان محلی در بامیان از تامین امنیت در روز های عید اطمینان داد

مسولان محلی در بامیان از تامین امنیت در روز های عید اطمینان دادند

مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان و سید محمد حنیف عباده، فرمانده امنیه این ولایت طی پیام های جداگانه از تامین امنیت شهر و تمام ولسوالی های بامیان در روز های عید سعید فطر به شهروندان اطمینان دادند.

به نقل از خبرنامه دفتر مطبوعاتی ولایت بامیان، مولوی عبدالله سرحدی والی این ولایت، روز گذشته(شنبه،۱۸ حمل) به تمام شهروندان بامیان اطمینان داده است که رهبری اداره محلی و تمام بخش های نیروهای امنیتی، در تلاش تامین امنیت برای شهروندان به ویژه در روز های عید سعید فطر اند.

در خبرنامه همچنان آمده که، والی بامیان در نشست امنیت عید، روز گذشته، از نیروهای امنیتی و کشفی خواسته تا تدابیر امنیتی شاهراه های منتهی به شهر بامیان، مساجد، تکایا، مکان های زیارتی و تفریحی و سایر مکان های که مردم تجمع زیاد دارند را بیشتر کنند، به گفته وی تا مردم عید سعید فطر را در امنیت، آرامش و صمیمیت تجلیل کنند.

از سوی هم، فرمانده امنیه بامیان، از تامین امنیت در سطح ولایت به ویژه در روز عید اطمینان داد و افزود، بنابه اینکه بامیان یک مکان تفریحی و سیاحتی است تدابیر امنیتی ویژه با شروع سال جدید خورشیدی را روی دست دارند.

در چند سال پسین که عید سعید فطر ، همزمان با فرا رسیدن فصل بهار و مناسب شدن آب و هوای بامیان برای سیاحت و گردشگری قرار می‌گیرد، گردشگران زیادی از سایر ولایات در این ولایت می‌آیند.

گزارشگر: عبدالوصیل سخی زاده