راه اندازی کمپاین جمع آوری زباله ها از بازار بامیان

راه اندازی کمپاین جمع آوری زباله ها از بازار بامیان

به پیشواز فرارسیدن عید سعید فطر و تشویق مردم به داشتن شهر پاک، امروز(شنبه، ۱۸حمل) کمپاین جمع آوری زباله ها از بازار بامیان با اشتراک کارمندان اداره‌های محلی، علما، متنفذین و باشندگان بامیان از سوی ریاست شهر داری این ولایت راه اندازی شد.

مسولان در ریاست شهرداری بامیان می‌گویند، به‌هدف داشتن شهر پاک و تشویق شهروندان برای پاک نگهداری شهر، این کمپاین را راه اندازی کرده‌اند.

در این کمپاین اشتراک کنندگان با شعار “شهر پاک نشانه فرهنگ عالی شهروندان آن است؛ بیائید شهر خویش را پاک نگهداریم” زباله های موجود در سرک و پیاده رو های بازار بامیان را به هدف تشویق مردم به داشتن شهر پاک جمع آوری کردند.

باشندگان بامیان از راه‌اندازی کمپاین جمع‌آوری زباله‌ها و داشتن شهر پاک استقبال کرده و می‌گویند که آنان به پیشواز از عید سعید فطر در این کمپاین اشتراک کرده و زباله‌ها را از سطح شهر جمع آوری می‌کنند. آنان همچنان از شهرداری بامیان می‌خواهند که در راستای تنظیف شهر باید توجه جدی داشته باشد.

از سوی هم علی جمعه اکبری، فعالان فرهنگی، شهروندان را نیز مسوول پاک نگهداشتن شهر می‌داند و از شهرداری بامیان می‌خواهد که در مورد پاک نگهداشتن شهر، به مردم آگاهی بدهند.

مسولان شهر داری بامیان می‌گویند که این این اداره همراه با شرکت قراردادی در طول سال گذشته، به‌گونه دوامدار مطابق به تقسیم اوقات، زباله دانی‌های سطح شهر را تخلیه و ساحات شهری را پاک کاری کرده است و قرار است در سال جاری نیز این کار ادامه داشته باشد.

گزارشگر: عبدالوصیل سخی زاده