ازکارکردهای دو ساله والی ولایت بامیان طی یک همایش مردمی تقدیر به عمل آمد

از کارکردهای دو ساله والی ولایت بامیان طی یک همایش مردمی تقدیر به عمل آمد

امروز (۲شنبه ۹ دلو) شماری از مردم و علمای بامیان طی یک همایش مردمی در هوتل شاهی در مرکز این ولایت کارنامه‌ی دوساله‌ی مولوی عبدالله سرحدی والی این ولایت را ستایش کردند.

سید نصر الله واعظی رئیس شورای علماي شیعه مرکز بامیان در این برنامه گفت: قبل از اینکه آقای سرحدی در بامیان بیاید همه ای مردم به ستوه آمده بودند و یک تعداد زيادي مردم دست به کوچ دسته جمعی می زدند ولی با آمدن مولوی عبدالله سرحدی جلو تمام هرج و مرج و خود سری‌ها گرفته شدند و تا امروز بامیان را از هرلحاظ نسبت به دیگر ولایات بطور استثنای مدیریت کرده و بالای مشکلات و جنجال‌های اجتماعي فایق آمده است.

قدرت الله “رها”رئیس موسسه تحصیلات بامیکا روی بخش‌های پیشرفت صنعت توریزم، استخراج معادن بخاطر رشد اقتصاد مردم و رعایت مشارکت متوازن در اداره محلی به منظور بهبود امور مردمی تاکید کرد.

همچنان مولوی شراف‌الدین سعادت رئیس شورای علمای اهل تسنن مرکز بامیان در بخش از این برنامه عنوان کرد: آقای سرحدی در تمام واقعه‌های که در این ولايت اتفاق افتاده‌اند، خودش را شخصا در ساحه رسانده و قضیه را مورد برسی قرار داده است؛ این کار آقای سرحدی سبب شده که مورد محبت و ستایش مردم قرار گیرد.

و در اخیر مولوی عبدالله سرحدی ضمن سپاس‌گزاری از برگزار کنندگان این برنامه گفت:در قسمت تامین امنیت بامیان، مردم نقش برجسته داشته و با مشاهده کوچک‌ترین مشکل امنیتی ما را در جریان می‌گذارد و این همکاری مردم باعث شده که ما زندگی آرام داشته باشیم.

همچنان وی اضافه کرد:
برای تامین امنیت، همه ما مسوول هستیم، باید همه، من و شما احساس مسولیت کرده و در راستای تأمین امنیت‌این ولایت کوشا باشیم.

این برنامه با اهدای چپن، لنگی ( دستار) و لوحه تقدیر به پاس زحمات والی بامیان خاتمه‌ یافت.

گزارشگر: مهدی امینی